Thursday, April 2, 2015

Nädala raamat: Catherine Charrier. Ootus


Kui ma selle raamatu lugemiseks avasin, ei olnud mul kuigi suuri ootusi. See tundus olevat tavaline ajaviiteraamat suhetest nagu ma olen neid nii palju varem lugenud. On huvitav, et just prantsuse kirjanikud armastavad seda teemat: armukolmnurgad või lausa –nelinurgad nagu siin raamatus.
Umbes jutustuse keskpaigas tegi süžee ootamatu pöörde, mida ma küll ei osanud oodata. Nüüd ma sain aru, miks Ootus on Prantsusmaal saanud Lafayette´i preemia. Raamatu peategelane, üks kena naine, kel on armastav abikaasa ja kaks tütart, elab täiesti teadlikult kaksikelu. Ta kohtub armukesega, kel samuti on perekond. Kummalgi pole soovi oma perele haiget teha, kuid ometi nende kohtumised kestavad lausa 12 aastat!

Raamatu keskmes on tolle naise mõtted ja tunded, võitlus süümepiinade ning depressiooniga. Lõppkokkuvõttes on see üks huvitav raamat!

Ootus on prantsuse kirjaniku esimene eesti keelde tõlgitud raamat.

Vaadake samal teemal ka varasemaid postitusi, kõik siin valikus on prantsuse autorid (v.a David Levithan, aga ta sobis siia nimestikku nii suurepäraselt!):

Diane Brasseur. Truudus

Florian Zeller. Elu on nauding

David Levithan. Armastuse sõnaraamat

Michel Houellebecq. Kaart ja territoorium

Anna Gavalda. Ma armastasin teda

Teile lugemiselamusi soovides, Lagle

No comments:

Post a Comment