Friday, April 1, 2016

Nädala raamat: Oprah Winfrey. Selles olen ma kindel


See on populaarse jutusaate kuninganna Oprah mõtete kogumik. See on tore ja positiivne, aus ja avameelne, mõnus elu üle mõtisklemise raamat.

Ma olen kindel, et kui iga päev võtta natuke aega tänulik olemiseks, siis hämmastavad tulemused ei lase kaua oodata.“

Lõpetuseks toon ära raamatu vast kõige mõjusama tsitaadi: „Iga kord, kui mul seisab ees mõni keeruline otsus, küsin ma endalt: „Mida teeksin ma siis, kui ma ei kardaks teha mõnd viga, tunda end tõrjutuna, näida rumal ega jääda üksi?“. Ma olen kindel, et kui hirm kõrvale jätta, kerkib esile kauaotsitud vastus. Ning kõndides otsejoones oma hirmu sisse, tuleks teil olla kindel, et kui olete selleks valmis ja hoiate meele avatud, võib teie kõige rängematest katsumustest sündida teie suurim tugevus.“

Teile lugemiselamusi soovides, Lagle

No comments:

Post a Comment